dinsdag 2 februari 2016

Terug van weggeweest


Hoi allemaal,

Ik ben weer terug ! 

Was ik weg dan? 
Nou nee, niet echt, maar wel op deze blog. Ik ben een tijdje actiever geweest op facebook, Stuff4Stampin, dan hier op mijn blog.
Ik heb me voorgenomen om wat meer te gaan bloggen. Gewoon, omdat het leuk is en ik op deze manier heel veel inspiratie op kan doen van mede (SU-)bloggers.
De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met het opnieuw indelen en aanpassen van de blog en waarschijnlijk zal ik dat de komende tijd nog even blijven doen, totdat ik helemaal tevreden ben. Omdat ik aan het herstellen ben van een hernia operatie, kan ik niet zo lang zitten en duurt het allemaal wat langer. Iedere dag een beetje, dan gaat het wel lukken.
Oude berichten heb ik verwijderd, dus ik kan met een schone lei beginnen. Opnieuw beginnen is leuk ! Ja toch?


Lieve groetjes,

Corine


Geen opmerkingen: