zondag 14 februari 2016

Global Design Project #022 , Sketch Challenge

Hoi,

leuk dat je mijn blog bezoekt !

deze week staat er bij de Global Design Project een Sketch Challenge op het menu.












zoals ik de vorige keer al schreef, is het meedoen aan deze challenges nieuw voor me.
Ook deze week wilde ik weer een poging wagen, als was het alleen al om meer ervaring en ideeën op te doen.
Op de valreep heb ik onderstaande Clean And Simple kaart gemaakt.
Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van Basic Grey , Lost Lagoon en Very Vanilla als Cardstock.
De inkt is Basic Grey en Lost Lagoon.
Verder heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe aanvulling in de Sale-a-Bration, en wel de stempelset Party Pants, en de geweldige glitter washi tape !!!! Ik vind deze tape zó gaaf ! Deze 2 nieuwe producten kan je krijgen bij een bestelling vanaf 60 euro. Per 60 euro, is 1 product gratis. Geweldig hè?
Een andere stempelset waar ik mee gewerkt heb is Memories in the Making, een Project Life set, ook uit de Sale-a-Bration.


Fijne avond nog en laat gerust een berichtje achter,


Groetjes,

Corine

2 opmerkingen:

Brian King zei

I love the sentiment in the circles. Simple, sweet, beautiful. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project Sketch Challenge!

Kylie Bertucci zei

Wonderful to see you blogging Corine! Thank you for playing along with us this week. Love your card it is gorgeous.